Drukarnia online

5 rzeczy, których potrzebujesz na pierwszym spotkaniu z projektantem

Nie wiesz, co przynieść na pierwsze spotkanie projektowe? Nie martw się; mamy cię pod opieką.

Jeśli nie jesteś osobą o artystycznym usposobieniu lub nigdy wcześniej nie współpracowałeś blisko z grafikiem, próba przekazania swoich pomysłów w sposób, który da mu jasny obraz tego, czego potrzebuje Twoja firma, może być onieśmielająca.

Pamiętaj, że celem Twojego projektanta jest pomoc w stworzeniu angażujących materiałów marketingowych. Chcą zrozumieć Twoją wizję i stworzyć projekty, które są właśnie dla Ciebie. Aby pomóc im to osiągnąć, jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby jasno komunikować swoje pomysły i dać im wszystkie informacje, których potrzebują, aby zacząć.

Więc jeśli chcesz się upewnić, że jesteś przygotowany na pierwsze spotkanie projektowe, czytaj dalej!

Powiązane: Jak napisać Creative Brief, który pokocha twój projektant

1. ZDECYDUJ O SWOIM CELU

To może brzmieć jak no-brainer, ale byłbyś zaskoczony, jak często intencja jest niejasna kawałka druku. Zastanów się nad celem, jakiemu będzie służył dany element i zrozum, co ostatecznie chcesz, aby odbiorca zrobił po jego przeczytaniu. Jeśli nie jesteś pewien, to twoi odbiorcy nie będą pewni, albo.

Uniknij tego zamieszania, określając na początku swoje cele dla artykułu. Miej na myśli jasne wezwanie do działania - czy to do sprawdzenia strony internetowej, zadzwonienia pod określony numer telefonu, czy też wykorzystania załączonego kodu kuponu - i przekaż je swojemu projektantowi. Twój projektant będzie w stanie pokazać swoje wezwanie do działania w gotowym dziele sztuki w sposób, który jest zauważalny i zachęcający.

2. Poznaj swoją publiczność

Znajomość swoich odbiorców jest ważną częścią tworzenia materiałów marketingowych, które będą do nich przemawiać. Pomyśl o ludziach, do których próbujesz się odwołać. Jakie mają stanowiska pracy? Gdzie mieszkają? Czy istnieje określony przedział wiekowy lub płeć, która byłaby najbardziej otwarta na Twoje komunikaty? Przekaż to wszystko swojemu projektantowi. Będą oni pracować nad stworzeniem broszury, eBooka, materiałów do wysyłki bezpośredniej lub innych aktywów marketingowych, które będą przemawiać do zmysłów Twoich odbiorców.

Powiązane: Dlaczego powinieneś zapytać swojego drukarza o ich zespół kreatywny

3. Dowiedz się, jak Twój produkt będzie dystrybuowany

Istnieje wiele sposobów dystrybucji materiałów marketingowych, a sposób ich dostarczenia będzie miał kluczowe znaczenie dla projektu dzieła. Na przykład broszura, którą planujesz dołączyć do zestawu dla nowych klientów, będzie miała zupełnie inny projekt niż przewodnik do pobrania w formie cyfrowej. Z kolei materiały dostarczane pocztą będą miały bardzo specyficzne wytyczne projektowe.

Jeśli planujesz, że ten element znajdzie się w torbie powitalnej na targi, zastanów się, jak duża może być ta torba i jak bardzo wyróżnienie Twojej ulotki od innych jest priorytetem. A może jest to element, który Twój zespół sprzedaży będzie dostarczał ręcznie, uwalniając możliwości projektowe. Porozmawiaj o sposobie dystrybucji z projektantem i poproś go o radę.

4. Miej przykłady podziwianej pracy

Jeśli nie jesteś pewien, co chcesz lub pracujesz z nowym projektantem graficznym, który nie jest świadomy swoich preferencji, to jest dobry pomysł, aby przynieść w przykładach innych materiałów marketingowych, które mają podobny wygląd i poczucie do tego, który idziesz na. Pomoże to projektantowi uzyskać dobre wyczucie tego, co chcesz od gotowego kawałka i jaki kierunek pracy powinien podjąć. Przy wyborze innych przykładów pracy, należy rozważyć włączenie innych materiałów marki z firmy, więc projektant rozumie swój obecny styl, jak również kawałki, które wywołują uczucie chcesz przekazać do widza.

Powiązane: Pliki wektorowe vs. rastrowe | Dlaczego musisz znać różnicę

5. Miej jedną osobę do kontaktu

To konieczność, jeśli pracujesz w firmie, w której jest wiele osób zainteresowanych końcowym projektem. Najlepiej jest mieć jedną osobę, która jest wyznaczona do komunikowania się z projektantem graficznym. Ta osoba powinna być w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z projektem i mieć uprawnienia do zatwierdzania dowodów. Dobrym pomysłem jest, aby te obowiązki były stałą częścią obowiązków tej osoby, więc będą utrzymywać łatwy przepływ komunikacji z projektantem, dzięki czemu mniej czasochłonny proces ogólnie.

Komunikacja masz z projektantem graficznym jest istotne dla sukcesu gotowego kawałka. Mieć cel, i być świadomi swojej docelowej publiczności i jak odwołać się do nich idzie. Przynieść przykłady, aby pozwolić projektantowi wiedzieć, czego szukasz, i uniknąć zamieszania, mając jedną osobę kontaktową.

Mam nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci uzyskać świetne patrząc materiały marketingowe, które pomogą Ci rozwijać swoją firmę. Jeśli Twoje materiały marketingowe potrzebują liftingu, upuść linię do ekspertów od projektowania w Ironmark. Mogą oni pomóc w uzyskaniu nowego, świeżego wyglądu, na który masz ochotę.

Zobacz