Drukarnia online

Jak cyfrowy sklep AssuredPartners stał się maszyną wzrostu

Bóle wzrostowe mogą mieć dwojakie skutki - mogą zatrzymać firmę w miejscu lub mogą być wykorzystane do wprowadzenia większej wydajności. W przypadku firmy ubezpieczeniowej AssuredPartners, bóle wzrostowe były impulsem dla zmieniającego grę marketingowego dobrodziejstwa.

Studium przypadku Brand Central

W przypadku najszybciej rozwijającej się niezależnej agencji ubezpieczeniowej w USA, to co zaczęło się w 2011 roku jako krajowe partnerstwo wiodących niezależnych firm brokerskich zajmujących się ubezpieczeniami majątkowymi i wypadkowymi oraz świadczeniami pracowniczymi, jest obecnie jednym z największych brokerów w kraju - z biurami obejmującymi 38 stanów i dwa kraje. W ostatnich latach AssuredPartners odnotowuje gwałtowny wzrost i kupił lub jest w trakcie kupowania ponad 200 innych firm ubezpieczeniowych - przenosząc je wszystkie do jednej skoncentrowanej, skonsolidowanej marki. Jest to fenomenalna trajektoria wzrostu. Nie obyło się jednak bez problemów.

Przez ostatni rok firma Ironmark ściśle współpracowała z AssuredPartners w celu połączenia tych różnych rozbieżnych marek w jeden spójny marketingowy moloch, który pomoże w realizacji zobowiązania firmy do świadczenia niezrównanych usług. Jak to robimy ze wszystkimi naszymi klientami, najpierw przeprowadziliśmy audyt wewnętrzny, poświęcając czas na dogłębne poznanie ich unikalnego biznesu, odkrycie szalejących wyzwań związanych z łączeniem różnych marek pod jednym parasolem oraz zidentyfikowanie krytycznych celów marketingowych, które AssuredPartners chciało osiągnąć.

Kiedy się z nimi spotkaliśmy, firma borykała się z problemem korzystania z cyfrowej platformy sklepowej do zarządzania swoimi potrzebami; jej możliwości były niewystarczające, interfejs trudny, a co najważniejsze, brakowało silnego zespołu wspierającego. AssuredPartners szukał rozwiązania, które rozwiązałoby te problemy i byłoby w stanie dostosować się do ich dalszego szybkiego rozwoju. Z przyjemnością podjęliśmy się współpracy.

Powiązane: Przejście na lepszy portal Web-to-Print

Wyzwanie: przekształcenie konkurencyjnych firm w markę, z którą należy się liczyć

Jak można sobie wyobrazić, największym wyzwaniem marketingowym, przed którym stanęła firma, była spójność. Mając do dyspozycji wiele lokalizacji i zupełnie różne firmy, potrzebowali scentralizowanego repozytorium, w którym mogliby kontrolować branding i komunikaty, które byłyby wspólne dla wszystkich firm z grupy AssuredPartners. Z funkcjonalnego punktu widzenia, potrzebowali łatwego w użyciu i zarządzaniu rozwiązania online, które mogłoby zapewnić organizację, aktualizację, zamawianie, drukowanie, realizację i przechowywanie wszystkich aktywów marketingowych. A było ich wiele - wizytówki, przesyłki reklamowe, broszury, oznakowanie targów, odzież, kalendarze, papeteria oraz markowe materiały promocyjne, takie jak butelki na wodę i długopisy - i wiele innych dla setek lokalizacji.

Pojawiły się również problemy z kontrolą. Każdy z tych przedmiotów musiał mieć określony proces zatwierdzania, aby zapewnić kontrolę jakości, w tym względy prawne i zgodności. Na przykład, firmy w różnych stanach musiały przestrzegać różnych przepisów i trzeba było się tym zająć. I wreszcie, AssuredPartners potrzebował ścisłego zabezpieczenia, aby zablokować swoje zasoby markowe i uchronić je przed manipulacją, a także zabezpieczyć najważniejsze informacje dotyczące rozliczeń.

Rozwiązanie: Cyfrowa witryna sklepowa z kompleksem nadrzędności

Współpracując z AssuredPartners, Ironmark zaprojektował rozwiązanie do zarządzania aktywami specjalnie dla ich potrzeb. Jest ono zbudowane na spójności. Stworzyliśmy intuicyjną, dobrze oznakowaną witrynę wyposażoną w rozwijane menu, które ułatwia zlokalizowanie setek aktywów, a także ważną funkcję wyszukiwania w ułamku sekundy. System może pomieścić nieskończoną ilość wszystkiego (nawet elementów nie marketingowych). Pomogliśmy również AssuredPartners zaprojektować i pozyskać materiały marketingowe, aby dodać je do ich ogromnego arsenału. Materiały te były zgodne ze standardami marki i miały ten sam wygląd i sposób działania, aby ugruntować spójność marki krajowej, ale dały użytkownikom swobodę w aktualizowaniu informacji o lokalizacji lub innych wiadomości, aby zachować smak każdej lokalizacji.

Aby zapewnić kontrolę i bezpieczeństwo, wbudowaliśmy w witrynę szereg możliwości. Jedną z wartych uwagi funkcji jest kontrola dostępu użytkowników, tak aby tylko informacje o stanie użytkownika były wstępnie wypełnione. Dzięki temu użytkownicy nie mogą drukować niedokładnych materiałów. I jak w przypadku każdej oferowanej przez nas strony, zwiększyliśmy bezpieczeństwo, aby uniemożliwić nieautoryzowanym użytkownikom dostęp do wrażliwych informacji, czy to materiałów, którymi nie mają prawa manipulować, czy też informacji o rozliczeniach, których nie mogą zobaczyć.

Następnie poszliśmy dalej, wprowadzając rozbudowane opcje raportowania w czasie rzeczywistym w celu zwiększenia widoczności. AssuredPartners może uruchamiać raporty w celu sprawdzenia wydajności reklam i dostosowania tych, które nie działają zgodnie z oczekiwaniami. Mogą również śledzić wydatki marketingowe i przypisywać je do różnych centrów kosztów. Mając dokładny obraz swoich zasobów marketingowych, mogą wyeliminować marnotrawstwo, skrócić czas administracji, zarządzać powierzchnią magazynową i zająć się innymi zbędnymi elementami, optymalizując w ten sposób swój łańcuch dostaw i budżet.

Co najważniejsze, zapewniamy AssuredPartners zespół ekspertów, którzy współpracują z nimi na każdym kroku i pomagają sklepowi rozwijać się wraz z ich rozwojem.

Wyniki: Zorganizowana i zoptymalizowana działalność

Dzięki tym usprawnieniom, AssuredPartners osiągnęło spójną markę, która jest warta więcej niż tylko prawa do chwalenia się. W rzeczywistości Inc. Magazine mówi nam, że spójność równa się średnio 23% wyższym przychodom. AssuredPartners zaoszczędził również znaczne ilości czasu i pieniędzy. Z punktu widzenia czasu, stali się bardziej wydajni w lokalizowaniu swoich niezliczonych zasobów marketingowych, zarządzaniu nimi i przeprowadzaniu elementów przez proces zatwierdzania, bez polegania na czasochłonnych łańcuchach e-maili. Unikając duplikatów i odpadów oraz korzystając z większych nakładów, ich portal zamówień online był w stanie zapewnić znaczne oszczędności.

Cyfrowe witryny sklepowe działają. I nie jest zaskoczeniem, że są teraz tak popularne, zwłaszcza że w ciągu ostatniego roku coraz więcej osób pracuje zdalnie. Scott Kravitz, starszy wiceprezes ds. sprzedaży w firmie Ironmark i lider na koncie AssuredPartners, zauważa: "Jestem zdumiony tym, jak dobrze i jak szybko ludzie migrują do tych systemów". Zapewniają one poziom wygody i jakości, który trudno jest odtworzyć za pomocą wielu systemów. "To jedna rzecz mniej, o którą trzeba się martwić. Ludzie mogą temu zaufać" - wyjaśnia Kravitz.

Jamie Reinert, dyrektor ds. marketingu i komunikacji AssuredPartners, zgadza się z tym stwierdzeniem. "AssuredPartners jest firmą o ciągłym wzroście, a wraz z tym wzrostem potrzebowaliśmy partnera, który byłby w stanie skalować się wraz z nami, ponieważ wciąż dodajemy nowe operacje, ludzi i produkty do naszych potrzeb w zakresie druku. Firma Ironmark była dla nas wybranym dostawcą dzięki swojemu systemowi portalu zamówień online. Pozwala nam to kontrolować nasze produkty, właściwie zarządzać naszymi standardami marki, umożliwia łatwość zamawiania w terenie, a system zapewnia wgląd w nasze finanse i trendy wydatków. Mamy setki biur korzystających z portalu i to był przełomowy moment dla naszych potrzeb organizacyjnych."

To rzeczywiście jest maszyna wzrostu. A wraz z przejściem do bardziej zdalnej pracy, teraz jest idealny czas, aby ocenić swoje obecne rozwiązanie do zarządzania zasobami. Czy Twój portal pracuje dla Ciebie ciężko? Czy ma możliwości, funkcje dostosowywania, procesy zatwierdzania, bezpieczeństwo i raportowanie, których potrzebujesz, aby zarządzać wszystkimi aktywami marketingu cyfrowego? Czy ma zespół? Jeśli chcesz zobaczyć prawdziwe zyski dla swojej firmy, zaplanuj bezpłatną konsultację z nami już dziś - i uruchom swoją maszynę wzrostu.

Zobacz