Ulotki reklamowe

Jak zaprojektować wspaniały plakat eventowy

Plakaty są jedną z najwcześniejszych form reklamy. Ich wykorzystanie rozwinęło się na początku XIX wieku, kiedy to po raz pierwszy wykorzystano je do rekrutacji żołnierzy, rozpowszechniania idei, reklamowania produktów i promocji partii politycznych. Rozwój plakatów wpłynął na wszystko, od typografii do projektowania.

Proste czcionki, minimalny tekst i przejrzysty projekt, który można zobaczyć z daleka, to pojęcia, które narodziły się wraz z początkiem projektowania plakatów i te zasady obowiązują do dziś. Jeśli prowadzisz lub promujesz imprezę, plakaty są świetnym sposobem na stworzenie brzęczenia albo samodzielnie, albo w ramach większej kampanii promocyjnej - pod warunkiem, że trzymasz się złotych zasad projektowania plakatów imprez: Nie zapominaj o wizualnej hierarchii Ludzie widzą tyle marketingu, że rozpiętość uwagi jest niewielka, szczególnie jeśli chodzi o reklamę plakatów.

Twój projekt powinien być zdominowany przez dobry nagłówek lub uderzający wizerunek. Zrób go dużym i odważnym. Nie obawiaj się używać czegoś dowcipnego lub innego, aby przekonać ludzi, że Twój plakat jest wart przeczytania.

Zacznij od istotnych informacji Brzmi to oczywisto, ale musisz podać czas wraz z datą, miejscem i nazwą wydarzenia. Należy również podać uchwyty w mediach społecznościowych, adres internetowy i dane kontaktowe lub e-mail.

Stare porzekadło "mniej znaczy więcej" jest z pewnością prawdziwe dla projektu plakatu, więc zamiast wypełniać swój plakat informacjami upewnij się, że ludzie mają szczegóły dotyczące tego, gdzie się udać, jeśli chcą dowiedzieć się więcej. Używaj wyraźnego, czytelnego tekstu Wszystkie teksty powinny być łatwe do odczytania nawet z dużej odległości. Używaj wyraźnych czcionek i spraw, by tekst był jak największy. Jeśli chcesz dodać więcej informacji, używaj punktów kulistych, a nie długich zdań.

Wezwanie do działania

Prosta informacja z witryną internetową lub adresem e-mail zachęca ludzi do podjęcia działań. Kody QR są również przydatne do prowadzenia ludzi bezpośrednio do formularzy rezerwacji online.

SPRAWDŹ WSZYSTKO

Łatwo jest tak przyzwyczaić się do postrzegania swojego projektu jako całości, że przeoczysz błąd w pisowni lub błędny apostrof. Zanim wyślesz plakat do druku, zawsze sprawdzaj podwójnie swój tekst i każ innym osobom go przeczytać.

Zobacz