Drukarnia online

Materiały do druku, których potrzebujesz dla swojego sklepu internetowego

Jednym z największych udogodnień, jakich doświadcza zapalony zakupowicz, jest luksus robienia zakupów online. Nie radzenie sobie z tłumami, parkowaniem i kłopotami z noszeniem większej ilości toreb, to tylko kilka z rzeczy, które sprawiają, że zakupy online są idealnym doświadczeniem. Dodatkowo, w obecnych czasach, wydaje się, że zakupy online stały się raczej koniecznością niż luksusem, podczas gdy my dostosowujemy się do "nowej normy" prowadzenia biznesu po pandemii. Jako właściciel firmy i przedsiębiorca, ważne jest, aby być otwartym na zmiany i rozwój, dlatego warto przyjrzeć się korzyściom płynącym z otwarcia własnego sklepu internetowego.

Niezależnie od tego, czy już od jakiegoś czasu nosisz się z zamiarem otwarcia sklepu internetowego, czy też pomysł ten spodobał Ci się niedawno ze względu na obecną sytuację gospodarczą, otwarcie sklepu internetowego jest realną metodą na rozpoczęcie lub rozwinięcie małej firmy, a także na uzyskanie dodatkowych dochodów. Świat e-commerce jest bardzo konkurencyjny i być może zrobiłeś swoje badania na temat tego, co trzeba zrobić, aby otworzyć firmę e-commerce, ale co z narzędziami potrzebnymi do pomocy w podniesieniu swojej marki? Jak na ironię, istnieje wiele materiałów drukowanych, które pomogą Ci w prowadzeniu sklepu internetowego. W tym blogu podzielimy się z Tobą różnymi produktami drukowanymi, których będziesz potrzebować w swoim sklepie internetowym i jak można je wykorzystać do stworzenia tożsamości marki i długotrwałej klienteli.

Etykiety w rolce

Etykiety w rolce to wysokiej jakości naklejki, które są umieszczane na rolce, a nie indywidualnie cięte. Są one uniwersalnym produktem, ponieważ, jak sama nazwa wskazuje, można je wykorzystać do oznaczania wielu różnych produktów. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sklepem internetowym, być może szukasz sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy podczas budowania swojej marki. Rozważ możliwość drukowania etykiet na rolkach z Twoim logo, ponieważ możesz je wykorzystać w różnych przypadkach. Na przykład, dzięki odpowiedniemu projektowi, etykiety na rolkach mogą być wykorzystywane jako środek do łatwego tworzenia marki opakowania. W miarę jak będziesz pracować nad uruchomieniem swojego modelu biznesowego, takie rozwiązanie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze i zasoby, jednocześnie budując tożsamość marki.

Pocztówki

Pocztówki, jakie znamy, zmieniły się wyłącznie z jednostronicowych listowników w produkt, który może być wykorzystywany na niezliczoną ilość sposobów. Na pocztówce możesz umieścić dosłownie każdą wiadomość - zaproszenie, ogłoszenie, podziękowanie, itp. Mówiąc konkretnie, widzieliśmy firmy wykorzystujące pocztówki w swoich przesyłkach do klientów w następujących wariantach: spersonalizowana kartka z podziękowaniem, karta informacyjna produktu lub oferta promocyjna. Kiedy klienci otrzymują swoje zamówienie i znajdują wkładkę do opakowania tak widoczną jak pocztówka, są bardziej skłonni do ponownego zamówienia w Twoim sklepie w najbliższej przyszłości, zwłaszcza jeśli na wkładce znajduje się ekskluzywny kod promocyjny.

Wizytówki

Wizytówki są najmniejszym i prawdopodobnie najbardziej skutecznym drukowanym narzędziem marketingowym, jakie istnieje do dnia dzisiejszego. Dołączenie wizytówki do paczek, które wysyłasz do swoich klientów, nada transakcji bardziej osobisty charakter. Jako właściciel sklepu e-commerce, jest to prosty sposób na powiedzenie: "Jestem wierny swoim produktom i doceniam Twój biznes, proszę o kontakt". Dodatkowo, widzieliśmy to narzędzie wykorzystywane w znacznie mniej konwencjonalny i bardziej kreatywny sposób. Na przykład, widzieliśmy wizytówki używane do przedmiotów takich jak biżuteria, aby utrzymać kolczyki w miejscu. Jeśli masz ograniczone miejsce na opakowaniu, możesz nawet użyć wizytówki jako wkładki do opakowania, która zawiera krótką wiadomość z podziękowaniem i kod promocyjny. Możliwości są nieograniczone.

Naklejki (specjalne kształty)

Jeśli kiedykolwiek złożyłeś zamówienie online u marek, które mają silną pozycję rynkową, takich jak Glossier, Vans czy Supreme, to prawdopodobnie otrzymałeś promocyjną naklejkę lub dwie w swoich paczkach. Nawet jeśli nie masz żadnych długoterminowych celów, aby stać się następną wielką marką, to jest to dobry pomysł, aby użyć niektórych z taktyk, które te firmy wykorzystują do marketingu swoich tożsamości. Łatwym krokiem w kierunku uczynienia każdej marki pamiętną jest stworzenie naklejek, które sprawią, że Twoja marka będzie... przyklejona. Dobre, prawda? Naklejki są przyjaznym narzędziem promocyjnym - z odpowiednim projektem lub przesłaniem, które dobrze łączy się z Twoją marką, atrakcyjna naklejka będzie prawdopodobnie przyklejona na widocznych elementach zewnętrznych, takich jak pokrywa laptopa lub kolba wodna. Twoja marka może przyciągnąć szeroką gamę spojrzeń wyłącznie na podstawie estetyki. Oczywiście, to do Ciebie należy kontynuowanie tego początkowego przyciągania poprzez ton i strukturę Twojej strony internetowej.

Zawieszki / Zawieszki składane

Zawieszki są podane konieczność, jeśli sklep jest skoncentrowany wokół odzieży. Mogą one być stosowane na prawie każdej pozycji odzieży. Podczas zakupów w sklepach osobiście, to jest wspólne, aby znaleźć wiele tagów wieszaków na jednym kawałku odzieży. Co idzie na swoich tagów wieszaków jest całkowicie do Ciebie. Nasze zalecenie byłoby zawierać swoje branding, takie jak logo, schemat kolorów i slogan, jeśli masz jeden, jak również dodatkowe informacje, które chcesz podzielić się o produkcie, o którym mowa. Składane zawieszki to kolejna opcja, jeśli masz więcej informacji do przekazania. Pamiętaj, że zawieszki nie są przeznaczone tylko do odzieży! Można ich używać do różnych produktów, takich jak świece, szampony, napoje, balsamy do ciała, różne produkty kosmetyczne i wiele innych.

Broszury/katalogi

Broszury mogą być używane do wielu różnych projektów. Niezależnie od tego, czy mają one charakter informacyjny, czy redakcyjny, wszystko, co zdecydujesz się wydrukować, ma odzwierciedlać istotę Twojej marki. Na przykład, jeśli masz sklep z biżuterią i chciałbyś zaprezentować swoje produkty - możesz to zrobić w sposób informacyjny, przedstawiając historię każdego elementu kolekcji, lub możesz pokazać galerię z ostatniej sesji zdjęciowej. Tak czy inaczej, intencją jest zainteresowanie klienta czymś, czego być może nie zauważył podczas przeglądania i robienia zakupów na Twojej stronie internetowej. Taki materiał drukowany może sprawić, że klienci ponownie zainteresują się zakupem innych produktów, ponieważ zobaczyli je z innej perspektywy, a nie tylko na stronie Twojego sklepu.

(Bonus!) Mini menu

Mini menu może wydawać się poza normą, ale nie są one używane tylko jako skondensowany katalog artykułów spożywczych. Jako ekonomiczna alternatywa dla broszur lub katalogów, możesz wydrukować ten sam rodzaj treści, który znalazłby się w broszurach na mini menu.

Zawsze jesteśmy ciekawi, w jaki sposób nasi klienci wykorzystują nasze produkty do promocji własnych produktów. Jeśli masz swój własny sklep internetowy, chętnie zobaczymy, jak wykorzystujesz powyższe nadruki! Podziel się swoimi zdjęciami na Instagramie i Facebooku i oznacz @GotPrint #GotPrint.

Zobacz