Ulotki reklamowe

Najważniejsze wskazówki dotyczące projektowania wspaniałych papierów firmowych

Dobrze zaprojektowany, profesjonalnie wydrukowany papier firmowy to konieczność w każdej firmie.

Klienci, potencjalni klienci, ważni dostawcy i potencjalni inwestorzy lub partnerzy biznesowi będą widzieć Twój papier firmowy, więc ważne jest, aby prezentował on Twój biznes we właściwy sposób. Jest to również subtelne narzędzie marketingowe, które zwiększy świadomość marki, więc warto włożyć sporo wysiłku w projekt. Oto kilka wskazówek, które pomogą upewnić się, że papier firmowy spełnia swoją rolę, pokazując Twoją firmę w pozytywnym świetle. Pozostań na marce Podczas gdy Twój projekt nie powinien być zbyt zajęty, powinien dokładnie odzwierciedlać Twoją markę i być spójny z innym marketingiem.

Powinien również odzwierciedlać charakter Twojej firmy. Możesz być kreatywny z dziwacznym projektem, jeśli Twoja firma sprzedaje zabawny produkt lub usługę. Oczywiście, bardziej poważny ton będzie wymagany, jeśli jesteś w obszarze jak usługi prawne lub finansowe. Niezależnie od tego, co robisz, pamiętaj, że czysty projekt jest lepszy dla Twojego papieru firmowego, ponieważ nie odbierze samej treści.

Pamiętaj o hierarchii informacji Jeśli rozpoczynasz działalność gospodarczą, może nie być od razu oczywiste, gdzie umieścić swoje informacje i logo. Jeśli używasz kopert okiennych i wpisujesz adres odbiorcy na papierze firmowym, a nie na kopercie, zostaw na to miejsce w lewym górnym rogu papieru firmowego. Twój własny adres i dane kontaktowe zazwyczaj znajdują się w prawym górnym rogu lub na dole papieru firmowego. Wypróbuj swój układ na wydruku przed wysłaniem pracy do drukarki.

Uważaj na kolor Będziesz chciał, aby projekt był zgodny z Twoją marką, ale używaj kolorów oszczędnie. Duże bloki kolorów lub zbyt wiele kolorów rzadko sprawdzają się na papierze firmowym i mogą przyćmiewać treść listu.

Wybierz odpowiedni papier

Tani lub bardzo cienki papier będzie wyglądał nieprofesjonalnie i sprawi, że Twój biznes będzie wyglądał tandetnie. Upewnij się, że używasz papieru premium, a nawet luksusowego lub teksturowanego. Poproś swoją drukarkę o próbki. Dobrze zaprojektowany, profesjonalny papier firmowy z nadrukiem na papierze wysokiej jakości zrobi duże wrażenie na Twojej firmie.

Pamiętaj o wymogach prawnych Jeśli Twoja firma posiada numer rejestracyjny i adres siedziby, muszą one być na papierze firmowym wraz z krajem, w którym Twoja firma jest zarejestrowana. Jeśli jest to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, upewnij się, że dodałeś "Ltd" lub "Limited". Jeśli jesteś organizacją charytatywną, musisz podać swój numer organizacji charytatywnej. Wszystkie te informacje mogą być napisane małą czcionką na dole strony, aby nie kolidowały z Twoim projektem.

Zobacz