Drukarnia online

10 sposobów na to, by Twoja firma była przyjazna wakacjom

Ze wszystkim, co dzieje się na świecie, a 2020 jest najbardziej skandaliczny rok, trudno uwierzyć, że już osiągnęliśmy sezon świąteczny. Czy wszystkie reklamy świąteczne wstrząsnęły tobą trochę? Czy musiałeś zrobić podwójne ujęcie swojego kalendarza, aby zdać sobie sprawę, że jesteśmy już w listopadzie? Możemy się z tym zgodzić! Nawet nasz dział marketingu, który zaczyna burzę mózgów na święta w maju, wciąż jest zdumiony. Jeśli jesteś właścicielem lub szefem firmy i czujesz, że nie miałeś czasu, aby przygotować swój lokal do sezonu świątecznego, mamy właśnie coś, co może Ci pomóc. Niezależnie od tego, czy jesteś sklepem z cegłą i zaprawą, czy biznesem e-commerce, oto 10 prostych sposobów, aby natychmiast uczynić swój biznes bardziej przyjaznym dla wakacji.

1. Etykiety w rolkach do opakowań

Etykiety w rolkach są świetnym rozwiązaniem, jeśli nie chcesz inwestować w zmianę opakowania na czas wakacji. Są one solidnym wyborem do aktualizacji brandingu, aby tymczasowo przestawić się na tryb wakacyjny. Ponieważ są one wykonane z tak wytrzymałego materiału, można je przykleić na niemal każdą powierzchnię, w zależności od wybranego materiału.

2. Zaoferuj kod promocyjny/zniżkę

To jest koniecznością podczas wakacji. Jeśli wszystkie przedmioty są sprzedawane w pełnej cenie, to jest mniej prawdopodobne, że ludzie będą skłonni do zakupów w zakładzie, zwłaszcza jeśli mogą znaleźć lepsze promocje gdzie indziej. Wakacje to konkurencyjny czas dla firm detalicznych, zalecamy, aby zrobić to, co jest fiskalnie w zakresie, aby zapewnić zniżki dla klientów.

3. Aktualizacja Signage dla Twojego Storefront

Posiadanie sprzedaży wakacyjnej? Sprzedaż coś znaczenia i wartości dla sezonu wakacyjnego? Upewnij się, aby pozwolić przechodniów wiedzieć z aktualizacją przyciągające wzrok oznakowanie wakacje albo na zewnątrz witryny lub na oknach. Można nawet wydrukować proste wiadomości "Happy Holidays", który zapewnia powitalny pierwsze wrażenie dla Twojego sklepu

4. Naklejki na wakacje

Wszyscy możemy się zgodzić, że naklejki nie są tylko dla dzieci. Ja osobiście uwielbiam dobre naklejki, które mogę dodać do mojej kolekcji. Świetnie nadają się zarówno do sklepu, jak i do sklepu internetowego, rozważ wydrukowanie różnych motywów wakacyjnych i dodaj kilka do każdego zamówienia jako miły gest włączenia społecznego.

5. Zaoferuj pakowanie prezentów w przystępnej cenie

To jest jeden nie ma mózgu. Wiele osób nie ma umiejętności lub cierpliwości, lub po prostu nie mają czasu, aby owinąć prezenty, co oznacza, że prawdopodobnie nie przeszkadza im wydać trochę więcej, aby ktoś inny zrobił to za nich. Rozważ dodanie tej opcji do swojego modelu biznesowego, a na pewno otrzymasz pozytywny wynik. Upewnij się, że masz co najmniej dwie osoby w swoim personelu, który może prezent opakować przedmioty prawidłowo, lub przynajmniej dać im zasoby do szkolenia.

6. Zawieszki

Wydrukowanie i dołączenie do produktów zawieszki, zwykłej lub składanej, zawierającej tekst "Do:" i "Od:", to niedrogi sposób, aby zadowolić klientów, którzy preferują minimalistyczne podejście do dawania prezentów. Możesz umieścić ją na każdym produkcie - odzieży, świecach, koszach prezentowych itp.

7. Stwórz przewodnik po najpopularniejszych produktach

Przydałby się on jako newsletter dla wszystkich Twoich klientów. Jeśli chcesz zmaksymalizować jego wykorzystanie, rozważ przedstawienie jednego produktu dziennie i być może włączenie specjalnej promocji na ten produkt na dany dzień.

8. Wiadomości na pocztówkach

Napisz słodką wiadomość w duchu świąt do wszystkich swoich klientów na ładnie zaprojektowanej pocztówce i dołącz ją do każdej torby i pudełka. Jeśli jest to spersonalizowane, możemy zagwarantować, że Twoja firma pozostanie na mózgach klientów, zwłaszcza jeśli są zadowoleni z elementu (ów), które kupili od Ciebie.

9. Udekoruj witrynę swojego sklepu

Przyjazny pierwsze wrażenie z przodu sklepu podczas wakacji zostanie osiągnięty, jeśli udekorować na sezon wakacyjny. Nawet proste, minimalny wystrój przyniesie w niektórych wakacje radości, że każdy jest w potrzebie, zwłaszcza w tym roku.

10. Dawaj darmowe prezenty przy zakupie

Jeśli Twoja firma sprzedaje drobiazgi lub posiada markowe przedmioty, rozważ użycie ich jako prezentu dla klientów, którzy dokonują zakupu określonego produktu lub o określonej wartości dolara. Konsumenci czują się lepiej, gdy otrzymują coś "za darmo" wraz z przedmiotem, na który wydają pieniądze, zwłaszcza jeśli jest to przedmiot (o mniejszej skali), który jest popularny.

Jeśli wdrożysz choć połowę z elementów z naszej listy sugestii, Twój biznes będzie gotowy do działania na święta!

Jeśli masz dodatkowe sugestie na temat sposobów uczynienia biznesu bardziej przyjaznym na święta, podziel się z nami w komentarzach poniżej.

Zobacz