Drukarnia online

4 Wskazówki dotyczące projektowania dla Email Marketingu

Podczas gdy media społecznościowe są doskonałym sposobem na połączenie się z grupą docelową, istnieje 600% większe prawdopodobieństwo uzyskania kliknięcia w e-mailu niż w mediach społecznościowych. A liczba kont na Facebooku i Twitterze nie może się równać z liczbą kont e-mailowych. Email to wielka rzecz i powinieneś zainwestować w email jako część swojej strategii marketingowej.

Ale jak zacząć? Projektując swoje e-maile marketingowe i stosując się do najlepszych praktyk. Chcesz zwiększyć współczynnik klikalności, przemawiając do swoich odbiorców. Oto kilka wskazówek, które pomogą.

1. Przygotuj magnetyczną linię tematu

Linia tematu jest pierwszą rzeczą, którą widzi czytelnik. Powinien on wzbudzić zainteresowanie odbiorców, tak aby chcieli otworzyć wiadomość. Twoja linia tematu może być najważniejszą częścią emaila.

Istnieją pewne minimalne wymagania, które musisz spełnić, aby go dobrze wyeksponować. Upewnij się, że możesz natychmiast przyciągnąć uwagę czytelników. Jednym ze sposobów, w jaki możesz to zrobić, jest zachowanie krótkiego tematu. Mniej znaczy więcej, a zwięzłość jest duszą dowcipu.

Temat powinien również dostarczać pewnej wartości. Powinien dać odbiorcy pojęcie o tym, czego może się spodziewać. Powinien również budować zaufanie - upewnij się, że temat jest spójny z treścią Twojego maila. Pomyśl o tym, w jakim nastawieniu będzie znajdował się Twój czytelnik, kiedy otrzyma maila. Jeśli jest to poniedziałek, możesz sobie wyobrazić, w jakim będą nastroju. Jeśli jest to piątkowe popołudnie... to już wiesz. Dopasuj swój temat do przewidywanego nastroju, aby uzyskać pewne otwarcie.

RELATED POST: DLACZEGO KAMPANIE EMAIL DRIP SĄ KLUCZOWE DLA TWOJEGO SUKCESU

2. Bądź zwięzły

Masz około 1,1 sekundy na nawiązanie kontaktu z czytelnikami, dlatego Twój email musi być zwięzły i konkretny.

Poza przykuwaniem uwagi, musisz również pamiętać, że Twoi klienci to ludzie zajęci. W związku z tym, chcą oni dotrzeć do sedna sprawy bez konieczności zajmowania się jakimiś chwastami.

Aby tworzyć zwięzłe e-maile, zacznij od uporządkowania swojej wiadomości. Zidentyfikuj wiadomość, którą chcesz przekazać, swoich odbiorców i sposób, w jaki będziesz ich przekonywał. Następnie zredaguj i popraw swoją kopię maila tak, aby mieć jak najkrótszą, ale jak najbardziej trafną wersję.

3. Myśl najpierw mobilnie

W 2018 roku 58% osób korzystało z urządzeń mobilnych, aby uzyskać dostęp do Internetu. W związku z tym możesz spodziewać się, że więcej osób będzie czytać twoje e-maile na telefonach zamiast na komputerach stacjonarnych i laptopach. Dlatego w pierwszej kolejności powinieneś tworzyć e-maile dla urządzeń mobilnych. Oto dobre sposoby, aby to zrobić.

Utrzymuj go w małej objętości. Twój email powinien mieć najwyżej 102KB. Jeśli będzie większy, Gmail wyświetli odbiorcom monit o pobranie reszty. Choć wiadomość może nie być zepsuta, odbiorcy są kapryśni - mogą uznać ją za zepsutego maila i usunąć, lub co gorsza oznaczyć jako spam.

Używaj również jednokolumnowych układów, aby można było je przewijać za pomocą kciuka. Ogólnie rzecz biorąc, ogarnij nawigację jedną ręką.

4. Personalizacja

Ludzie chcą być postrzegani jako jednostki, a nic nie robi tego lepiej niż personalizacja. Spersonalizowane wiadomości wyróżniają się tym, że są szyte na miarę, a odbiorcy uważają je za bardziej istotne i angażujące. W związku z tym są one chętniej otwierane i wzmacniają doświadczenia klientów z marką.

Powiązane: Korzystanie z personalizacji bez bycia strasznym

Ale personalizacja to coś więcej niż tylko imię odbiorcy. Możesz umieścić je w temacie wiadomości, aby zwiększyć współczynnik otwarć o ponad 26%.

Poza tekstem, możesz użyć obrazów, aby odwołać się do różnych grup odbiorców. Możesz użyć obrazów, które pasują do lokalizacji odbiorcy, zwiększając współczynnik klikalności o 29%.

Możesz również wykorzystać oferty dynamicznych treści. Dzięki danym geograficznym i demograficznym możesz zmienić całe sekcje swojego maila, aby uczynić go bardziej atrakcyjnym dla czytelników.

Wreszcie, możesz użyć personalizacji, aby zachęcić klientów do powrotu.

Podsumowanie

Email jest ważnym elementem marketingu. Jest niedrogi i ma potencjał, by przynieść niezwykle wysoki zwrot z inwestycji. Powyższe wskazówki dotyczące projektowania są idealnym miejscem do rozpoczęcia, jeśli chcesz zwiększyć współczynnik klikalności. Aby uzyskać pomoc w zakresie e-mail marketingu i innych potrzeb marketingu cyfrowego, skontaktuj się z zespołem w Ironmark. Zawsze chętnie pomożemy!

Zobacz