Drukarnia online

Kreatywne sposoby wykorzystania produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym

Prowadzenie lub zarządzanie firmą, niezależnie od tego, czy jest to sklep stacjonarny, czy sklep internetowy, wymaga struktury, strategii i bycia otwartym na różne metody kreatywności. Na GotPrint, oferujemy tradycyjne materiały marketingowe, takie jak wizytówki, pocztówki i zawieszki, ale to całkowicie zależy od Ciebie, czy potrzebujesz tych produktów do tego, co są one tradycyjnie przeznaczone do, lub jeśli lubisz myśleć poza pole, aby wymyślić alternatywne, ale niezbędne zastosowania. W tym blogu omawiamy 5 różnych produktów oferowanych na naszej stronie internetowej, aby pokazać Ci różne, a zarazem kreatywne zastosowania w scenariuszach sklepów stacjonarnych i internetowych, inne niż te, do których są konwencjonalnie używane.

Wizytówki

Chociaż pozostają one jednym z najbardziej popularnych narzędzi marketingowych do dnia dzisiejszego, wizytówki mogą być ponownie wykorzystane jako wiele różnych rzeczy.

W sklepie: Oczywiście, można wydrukować i wyświetlić tradycyjne wizytówki na ladzie swojego lokalu; jednak jednym z narzędzi promocyjnych, które naprawdę wydaje się iść na odległość, jest karta lojalnościowa klienta. Kawiarnie, sklepy z kawą i inne punkty gastronomiczne rozdają klientom karty lojalnościowe po dokonaniu zakupu. Kiedy klient dokonuje kolejnego zakupu, wystarczy, że przekaże kartę kasjerowi, aby ten ją wybił. Zazwyczaj, po 10 zakupach, w pełni ostemplowana karta służy jako bilet do darmowego przedmiotu, takiego jak filiżanka kawy, jako forma podziękowania za bycie lojalnym klientem.

Online: Tak, możesz również wysłać tradycyjną wizytówkę w paczkach, które wysyłasz do klientów internetowych, ale jest o wiele więcej niż można zrobić z małym kawałkiem kartonu. Jeśli sprzedajesz ręcznie robioną biżuterię online lub prowadzisz sklep internetowy z akcesoriami, będziesz potrzebował praktycznego sposobu, aby trzymać mniejsze przedmioty razem. Użycie wizytówki jako podkładu pod kolczyki, naszyjniki, pierścionki i tak dalej nie tylko utrzyma je na miejscu podczas wysyłania do klientów, ale także sprawi, że Twoja marka będzie robić profesjonalne wrażenie.

Pocztówki

Jak wspomniano w poprzednim blogu o materiałach drukowanych dla sklepów internetowych, pocztówki ewoluowały od czasu ich powstania. Na pocztówce można umieścić dosłownie każdą wiadomość - zaproszenie, ogłoszenie, podziękowanie itp.

W sklepie: Tradycyjne marketingowe zastosowanie kartki pocztowej jest nadal szeroko stosowane przez firmy z różnych branż i rozmiarów. Tak, nawet małe firmy! Celem wysyłanej pocztówki jest przyciągnięcie uwagi i ruchu na konkretne wydarzenie lub wyprzedaż odbywającą się wyłącznie w Twoim sklepie. Nawet jeśli sprzedajesz swoje przedmioty online, jak również, i używać e-mail marketingu i mediów społecznych często, to dobrze jest, aby uzyskać słowo się za pomocą tradycyjnych środków, ponieważ nie każdy korzysta z mediów społecznych regularnie. Dodanie jakiegoś rodzaju zachęty do mailera dla patronów do udziału, jak rabat happy hour, jest premia do wprowadzenia nowych twarzy.Online: Kiedy konsumenci składają zamówienia online, robią to, ponieważ a) już znają produkt i mogą zamówić z ufnością, lub b) nie znają produktu, ale są gotowi podjąć ryzyko, aby spróbować go na podstawie badań i ogólnej reputacji firmy sprzedającej produkt. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do sklepu e-commerce dla małych firm. Aby wziąć to pod uwagę, możesz umieścić pocztówkę z podziękowaniami wewnątrz każdego pakietu, aby pokazać swoje uznanie dla klientów, którzy zaufali Twojemu sklepowi i produktom. Zwykłe podziękowanie i kupon na kolejne zamówienie będzie bardzo pomocne. Jeśli spodobał im się pierwszy produkt, który od Ciebie kupili, będą bardziej skłonni do ponownego złożenia zamówienia, jeśli będą mieli do wykorzystania ekskluzywny kod rabatowy.

Etykiety w rolce

Etykiety w rolce to trwałe naklejki, które można stosować na wielu przedmiotach. Jest to produkt, którego warto użyć, jeśli nie chcesz od razu inwestować w markowe opakowanie.

W sklepie: Umieszczanie etykiet w rolkach na torbach to-go jest prostym sposobem na nadanie marki i zaoszczędzenie pieniędzy do czasu, aż poczujesz się komfortowo inwestując w markowe opakowania. Jednak nawet jeśli nie zdecydujesz się na zakup markowych opakowań, etykiety w rolkach zapewnią ten sam efekt, a w dłuższej perspektywie mogą okazać się lepszą inwestycją. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli struktura marki pozwala na zabawę z koncepcjami i kolorami. Drukowanie różnych wariantów etykiet brandingowych dla urozmaicenia, nawet tych o tematyce świątecznej, może okazać się opłacalne.

Online: Etykiety w rolkach mogą być również wykorzystywane do pakowania wewnętrznego. Bibuła jest najczęściej używana jako pierwsza warstwa opakowania w pudełku z prezentami. Daje ona również poczucie wyrafinowania. Kiedy jako konsumenci widzimy bibułkę w zamówionych paczkach, mamy wrażenie, że właśnie otrzymaliśmy prezent pocztą, mimo że prawdopodobnie sami zapłaciliśmy za ten przedmiot. Starannie zapakowane zamówienie online będzie wiele mówiło o Twojej marce. Wykorzystanie markowych etykiet na rolkach jako swego rodzaju "pieczęci" do zapieczętowania zawartości pudełka bibułą podkreśli jakość zarówno Twoich produktów, jak i sklepu.

Koszulki

T-shirty są najczęściej wybieranym elementem odzieży w wielu sytuacjach.

W sklepie: T-shirty służą jako jedna z najlepszych i najprostszych opcji odzieżowych dla uniformu pracowniczego. Są wygodne, niedrogie i trwałe. Nadawanie im marki jest również łatwe. Wystarczy nadrukować na koszulkach swoje logo i uniformy są gotowe do pracy. Twoi pracownicy będą Ci wdzięczni, ponieważ nie będą musieli zastanawiać się, w co się ubrać do pracy. Ponadto, jednolitość pokazuje klientom, że prowadzisz zorganizowany zakład. Jeśli jest na to popyt, możesz nawet sprzedawać wersję tej koszulki dla zagorzałych klientów, którzy chcą sportretować Twoją markę.

Online: Twoja marka mówi wiele o Tobie, prawda? Podobnie jak w przypadku sklepu stacjonarnego, jeśli masz logo, które klienci uwielbiają, dlaczego nie udostępnić jego wersji jako towaru? Dzięki koszulce, takiej jak ta powyżej po prawej stronie, możesz generować przychody po prostu poprzez rozszerzenie swojej marki jako projekt do noszenia.

Zawieszki

Zawieszki są sprawdzone w przekazywaniu ważnych informacji, takich jak instrukcje pielęgnacji lub zawartość materiału na ubrania. Mogą one jednak zawierać dowolny rodzaj informacji i być stosowane na wielu różnych produktach.

W sklepie i w Internecie: Jeśli sprzedajesz markowe produkty, od kubków po ziarna kawy na wynos, albo sprzedajesz odzież lub akcesoria w swoim sklepie internetowym, zawieszki są najlepszym narzędziem do przekazywania wszelkiego rodzaju informacji. Niezależnie od tego, czy jest to data przydatności do spożycia, data pakowania, sugestie dotyczące przepisów, instrukcje pielęgnacji, czy logo - dosłownie wszystko, co wiąże się ze sprzedawanym produktem. Zawieszkę można połączyć z dowolnym produktem, pod warunkiem, że istnieje sposób, aby je ze sobą powiązać. Najważniejsze jest to, że zawieszki są doskonałym narzędziem informacyjnym zarówno dla sklepów, jak i firm internetowych.

Jesteśmy ciekawi, jakie są Twoje przemyślenia! Czy prowadzisz biznes w sklepie lub online? Jak wiele z tych produktów wykorzystałeś powyżej i w jaki sposób? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

Zobacz