Drukarnia online

20 kreatywnych pomysłów na wizytówki w niestandardowym kształcie

Kiedy konkurencja jest duża, ważne jest, aby być na czele gry z showstoppingiem, kreatywnymi wizytówkami. Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć jest tworzenie wizytówek sztancowanych lub o specjalnym kształcie. Są one kreatywnym sposobem na dostosowanie wizytówki do Twojej firmy i utrzymanie świeżości i nowoczesności. W tłumie wizytówek o standardowych kształtach, wykorzystanie kształtu jako sposobu na wzmocnienie przekazu marketingowego, gwarantuje, że zostaniesz zapamiętany.

Widzieliśmy wiele ciekawych pomysłów na przestrzeni lat, ale aby pomóc Ci zwizualizować wszystkie możliwości tego, co można zrobić z wizytówkami, zamieściliśmy nasze najlepsze zdjęcia kreatywnych i specjalnych wizytówek w kształcie, które widzieliśmy w GotPrint.

1. Wizytówki w kształcie liścia

Te wizytówki w kształcie liścia, zaprojektowane przez Flying Fish Art, mają z jednej strony zaokrąglone rogi, a z drugiej ostre krawędzie, które bardzo dobrze współgrają z logo i nazwą firmy, NorthShore Church, na której widnieje żaglówka. Miękkie linie w projekcie uzupełniają miękkie krzywe na krawędziach karty, czyniąc ten projekt prawdziwym zwycięzcą. Niezależnie od branży, w której działasz, kreatywny projekt i unikalne wykorzystanie wizytówki może być najlepszym sposobem na wzbudzenie zainteresowania odbiorców. Więc idź dalej - odważ się być trochę inny i wyłam się z formy.

2. Karty do gry

Flying Fish Art uderza ponownie z doskonałym projektem i świeżym pomysłem - wizytówki 2" x 3,5" z zaokrąglonymi rogami, które podwójnie służą jako karty do gry! Dzięki misternemu wzornictwu i pięknej typografii, artyści stojący za tym projektem udowadniają, że przy odrobinie kreatywności, niebo jest granicą tego, co można zrobić z wizytówkami.

3. Okrągłe karty z zawieszkami

Valerie i Cindy z Flying Fish Art wzmacniają temat swojego projektu kształtem - okrągłe karty przedstawiające morskie bąbelki wody. Te urocze okrągłe karty są świetnym pomysłem, gdy wszechstronność jest nazwą gry. Robią świetne wizytówki, które mogą również podwoić jako zawieszki do towarów. To sprawia, że łatwo jest zamówić jeden produkt i zaoferować dwa elementy promocyjne. W przypadku zawieszek, wystarczyło zrobić dziurki i przywiązać sznurek, aby przyczepić je do swoich produktów.

Aby zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki, kluczowe jest posiadanie dopasowanych elementów promocyjnych - od wizytówek po narzędzia promocyjne, które pozwalają na promowanie produktów. Wizytówki w kształcie koła są bardziej unikalne niż standardowe, prostokątne wizytówki, więc jest to jeszcze jeden sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji. A najlepsze jest to, że nie musisz się martwić o niszczenie rogów wizytówek!

4. Uchwyć zdjęcie na kwadratowych kartach

Te kwadratowe karty z zaokrąglonymi rogami autorstwa Allissy Jacobs oferują świeże, nowoczesne podejście do wizytówki. Często, jeśli działasz w branży kreatywnej - czy jesteś artystą, fotografem czy osobą kreatywną, Twoje zdjęcia są głównym punktem Twoich wizytówek. Dlaczego nie pozwolić im wyróżniać się symetrycznym kształtem, jak kwadratowa karta z miękkimi, zaokrąglonymi rogami?

5. Nadaj kształt kartom w kształcie koła

Te okrągłe wizytówki autorstwa Tiffany Burks podkreślają jej logo w kształcie gwiazdy i popularne ozdoby "circle star". Dzięki temu kształtowi, Tiffany mogła położyć jeszcze większy nacisk na kreatywne, wycinane produkty, które tworzy. Uwielbiamy zabawę z kołami i kształtami i uważamy, że to naprawdę pomaga jej wzmocnić się jako artystce.

6. Kształt półkola

Jeśli nie możesz się zdecydować pomiędzy prostokątną kartką a okrągłą, dlaczego nie spróbować specjalnego kształtu półkola? Te karty, zaprojektowane przez Tamarę Dever z TLC Graphics, podkreślają kształt płyty CD, w sprytny sposób, który na pewno zostanie zauważony. Co więcej, umieszczenie takiej ilości myśli i kreatywności w swoich wizytówkach naprawdę mówi o pasji, jaką masz dla swojej pracy!

7. Dopasuj swoją wizytówkę do swojego imienia

To prawda, uwielbiamy kolor zielony, a słonie też są świetne, ale to nie jedyny powód, dla którego podoba nam się ten projekt. Projektantka Eleanor Grosch sprytnie wykorzystuje kalambury w nazwisku swojego klienta, tworząc kartkę w kształcie półkola, które podkreśla trąbę słonia. To sprytny sposób, aby zapewnić, że zapamiętasz wizytówkę. W końcu wizytówki są przedłużeniem naszej tożsamości, a jeśli masz zamiar uzyskać tylko jedno pierwsze wrażenie, upewnij się, że jest to niezapomniane.

8. Okrągła jak tort

Wizytówki Alicii Hansen o okrągłym kształcie są idealne dla jej biznesu cake pop. Uwielbiamy prosty design i sposób, w jaki wzmacnia ona swój produkt za pomocą okrągłych kształtów. Co więcej, ma w sobie tylko właściwy pop koloru, aby wywołać słodki apetyt!

9. Proste okrągłe kartki

Spójrz na te okrągłe kartki autorstwa Tessy Michelle, która zachowuje prostotę, ale wciąż jest na tyle stylowa, by przykuć naszą uwagę. Z jasnym kolorem, przyjaznym pozdrowieniem "hi" i miękkim okrągłym kształtem, nie możesz pomóc, ale myślisz, że te kartki są przyjazne i zachęcające. Kartki Tessy są świetnym przykładem prostych, ale gustownych kartek, które pozwalają kształtowi robić część rozmowy.

10. Smukłe kartki

Po prostu uwielbiamy pomysł stojący za wizytówkami urodzeniowej fotografki Catie Stephens. Projektuje ona swoje wąskie wizytówki z serią czterech różnych czarno-białych zdjęć obok siebie, tak aby przypominały pasek filmu! Wąskie wizytówki mogą wyglądać na wąskie, ale mają odpowiednią ilość miejsca, aby podkreślić najważniejsze elementy, które chcesz, aby zostały zauważone.

11. Kwadratowa z zaokrąglonymi rogami

Artyści i ilustratorzy z pewnością nie powinni dostosowywać się do nudnej, korporacyjnej struktury wizytówek. Uwielbiamy te jasne, kwadratowe wizytówki, na których po jednej stronie widnieje ilustracja Liz Masters, a po drugiej jej dane kontaktowe. A jaki jest lepszy sposób na umieszczenie ilustracji swojej twarzy niż symetryczna, kwadratowa wizytówka?

12. Okrągłe karty

Tutaj, Jaimie Woodruff używa okrągłego kształtu, aby podkreślić nazwę swojej firmy - BubbleWood Photography - i wyróżnić się z tłumu.

13. Kartki w kształcie diamentu

Spójrz na te zaokrąglone kwadratowe kartki autorstwa Flying Fish Art. Oni umieścili mały twist na tym kształcie (dosłownie), aby stworzyć te piękne, diamentowe karty, które doskonale podkreślają ich logo w kształcie litery V.

14. Zaokrąglone rogi

Wzór, który podąża od przodu do tyłu wizytówki to miły sposób, aby upewnić się, że klienci sprawdzają obie strony wizytówki. Podobają nam się kolorowe ikony wszystkich portali społecznościowych, które łączą się z kodem QR. Wreszcie, zaokrąglone rogi tworzą bardzo elegancki, końcowy akcent wizytówki. Dobra robota, Creation Today!

15. Zakrzywione karty

Jeśli nie możesz się zdecydować pomiędzy okrągłymi rogami a standardowymi, dlaczego nie mieć obu, jak Ethan Fender zrobił tutaj? Wizytówka w kształcie liścia łączy w sobie ostre i miękkie rogi, nadając jej wyjątkowy wygląd. Jest nowoczesna bez bycia zbyt nowoczesną. Dla tych profesjonalistów i twórców, którzy chcą być świeży, ale nadal trzymać się tradycyjnego rozmiaru, ten fajny kształt może zaoferować bardzo potrzebny skręt.

16. Podejście kombinowane

Dlaczego trzymać się tylko jednej wizytówki, aby zilustrować swoje przesłanie, skoro można mieć ich o wiele więcej? Te wizytówki Killer Napkins mogą wyglądać jak zwykłe wizytówki same w sobie, ale kiedy rozłożysz je na stole obok siebie, otrzymasz dość przerażający obraz! Jest to świetny sposób dla ilustratorów, aby dodać trochę tajemnicy i zabawy w swojej pracy.

17. Dopasuj do swojej branży

Wzmocnij tożsamość swojej firmy za pomocą kształtu, który do niej pasuje! Spójrz na te okrągłe wizytówki dla Target Golf Association, zaprojektowane przez Tiffany Burks. Dopasowanie kształtu wizytówek do Twojej firmy to pewny sposób nie tylko na zdobycie komplementów, ale także na zainteresowanie, które może prowadzić do prawdziwych kontaktów i sprzedaży.

18. Podstawki pod wizytówki

Widzieliśmy już wizytówki używane na wiele różnych sposobów i uwierz nam, niektóre z nich były całkiem zabawne i humorystyczne... ale wizytówki z podstawkami do kawy są dla nas zdecydowanie pierwsze. Jest to jedna z wizytówek, która jest sprytna, funkcjonalna i idealna, aby utrzymać Twoje stoły wolne od lepkiego nalotu. A żeby było jeszcze zabawniej, właścicielka kart, Laura Meyer nazwała tę kartę "business coaster".

19. Wizytówki w kształcie obiektywu

Czy jesteś fotografem, który chce się wyróżnić i zdobyć nowy biznes? Wtedy może Ci się spodobać ten wyjątkowy pomysł: okrągłe wizytówki w kształcie obiektywu! Uwielbiamy pomysł wykorzystania kształtu do wzmocnienia swojej marki i biznesu za pomocą kreatywnego kształtu, tak jak to zrobił Lykos Photography tutaj.

20. Kwadrat na kod QR

Kody QR są dobrym pomysłem, jeśli masz wysoce ukierunkowaną stronę, do której możesz skierować potencjalnych klientów lub klientów. Gary Gogis umieścił swój duży kod QR z jednej strony, a z drugiej strony jest on w centrum uwagi. Ponadto, aby upewnić się, że jego kod QR jest widoczny, Gary robi swoje karty kwadratowe, aby idealnie pasowały do kwadratowego kształtu kodu QR. Jednak kody QR mogą nie być dla wszystkich i nie dla każdej firmy, więc upewnij się, że mierzysz i śledzisz swój sukces. Należy pamiętać, że bardzo ważne jest, aby kod QR kierował na stronę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Sprawdź nasze wskazówki dotyczące kodów QR tutaj i tutaj.

Zobacz