Drukarnia online

Dlaczego reklama teraz (podczas COVID-19) może być najlepszym momentem

Kryzys związany z wirusem COVID-19 prawdopodobnie spowodował straty w działalności Twojej organizacji. Teraz nadszedł czas, aby dowiedzieć się, co Twoja organizacja może zyskać. Pandemia stworzyła okazję dla firm do reklamowania się w Internecie za mniejsze pieniądze. Dzięki możliwościom tanich reklam CPM w całej sieci można budować świadomość i popularność swojej firmy, nawet w trudnych czasach pandemii.

Stawki reklamowe spadły o 35%, a inteligentne firmy wykorzystują te czasy na swoją korzyść, wydając dolary na reklamę, gdy ich konkurenci się wycofują.

Dlaczego istnieją możliwości niskich kosztów CPM?

Mnóstwo reklamodawców odwołało swoje plany reklamy cyfrowej z powodu koronawirusa, powodując popyt na reklamę online do wszystkich, ale zniknąć. W tym samym czasie, ludzie są w domu i spędzają więcej czasu w Internecie niż kiedykolwiek wcześniej, zwiększając publiczność dostarczane. To jest podstawowa ekonomia - kiedy popyt spada i podaż wzrasta, ceny spadają. To jest to, co dzieje się teraz, tworząc doskonałą okazję dla Twojej firmy, aby licytować niskie na CPM reklamy. Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, która chce konkurować w Internecie, teraz jest czas, aby zanurzyć się w. Możesz tworzyć reklamy w wielu sieciach i wydawać znacznie mniej niż normalnie.

RELATED POST: 6 WSKAZÓWEK DOTYCZĄCYCH PLANOWANIA KAMPANII WIELOKANAŁOWEJ

Facebook Ads - dotrzyj do większej liczby odbiorców za mniejszą kwotę

Z 1,73 miliardami aktywnych użytkowników w pierwszym kwartale 2020 roku, nie jest tajemnicą, że Twoi klienci są na Facebooku. Przed pandemią, reklama na Facebooku mogła być niemożliwa ze względu na ograniczenia budżetowe. Obecnie jednak koszty te wykazują poważną tendencję spadkową.

Średnio, ludzie wydali 15-20 procent mniej w marcu, aby otrzymać 1000 wyświetleń reklam na Facebooku w porównaniu do lutego. Niektóre firmy widziały ogromny 25-procentowy spadek kosztów reklamy. Ponieważ koszty nadal spadają, a konkurencja słabnie, marketerzy przekonują się, że mogą uzyskać więcej korzyści za swoje pieniądze. Budżety, które normalnie dotarłyby tylko do tysiąca osób, teraz docierają do dwóch tysięcy z powodu braku konkurencji.

Na początku pandemii współczynniki konwersji spadały wraz z cenami reklam. Teraz jednak współczynniki konwersji znów idą w górę, co sprawia, że wydatki na reklamę są warte zachodu. Tylko w ostatnim tygodniu marca współczynnik konwersji wzrósł o 10 procent, co pokazuje, że ludzie znów wydają pieniądze na produkty, które widzą w sieci.

RELATED POST: PLATFORMY MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: DOSTOSOWANIE TREŚCI DO KAŻDEJ PLATFORMY

Dotrzyj do klientów na YouTube

Kiedy początkowo ogłoszono zamówienia na "shelter-in-place", wydawcy YouTube byli pewni, że zarobią mnóstwo pieniędzy. Ludzie będą spędzać czas w domach, oglądając filmy na YouTube. A wtedy pieniądze same do nich wpłyną.

Nie trzeba było długo czekać, aby wydawcy zauważyli dwa problemy. Po pierwsze, reklamodawcy wycofywali swoje reklamy w czasie kryzysu. Po drugie, ci, którzy nadal emitowali reklamy, nie chcieli, aby kojarzono je z pandemią. Reklamodawcy blokowali reklamy w filmach, które miały cokolwiek wspólnego z wirusem COVID-19.

Te dwa problemy spowodowały gwałtowny spadek cen reklam w serwisie YouTube. Spadek ten jest zgodny ze spadkiem na Facebooku, choć niektórzy reklamodawcy odnotowali spadek aż o 40 procent.

Jako reklamodawca możesz skorzystać z milionów zablokowanych reklam dla treści związanych z koronawirusem. Jeśli Twój produkt lub usługa są w jakikolwiek sposób związane z pandemią, wyświetlaj reklamy przy filmach o kryzysie. Oczywiście, jeśli Twój produkt lub usługa nie jest związana z pandemią, nadal możesz skorzystać z niższych kosztów reklam, ale pamiętaj o ich umieszczaniu.

Inne korzyści z reklamy

Można również zaoszczędzić pieniądze, reklamując się w innych sieciach. Można zauważyć, że w wielu z nich ceny są niższe niż normalnie. Warto rozważyć umieszczenie reklam w Google Ads lub w serwisach społecznościowych, takich jak LinkedIn. Wykorzystaj ten czas, aby zwiększyć świadomość wokół swojej marki i sprawić, że sprzedaż wzrośnie. Kiedy pandemia się skończy, będziesz miał silniejszą pozycję na rynku.

RELATED POST: WSKAZÓWKI, JAK ZMAKSYMALIZOWAĆ BUDŻET GOOGLE ADS

Spraw, aby Twoje pieniądze na reklamę dotarły dalej

Bycie widocznym i dostępnym dla swoich odbiorców w czasie, gdy większość reklamodawców wycofuje się, może być najmądrzejszym posunięciem dla Twojej firmy w tym okresie. Jeśli masz budżet na płatną reklamę cyfrową, po prostu wiedz, że dostaniesz o wiele więcej gałek ocznych za dolara i może to być po prostu warte inwestycji w dłuższej perspektywie.

Jeśli chciałbyś uzyskać pomoc w rozpoczęciu planowania reklamy cyfrowej, zespół Ironmark jest do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami już dziś, a pomożemy Ci zacząć.

Zobacz