Fotoprezenty

Prezent dla środowiska

W jaki sposób marki na całym świecie zwracają się w stronę papieru do pakowania, aby rozpowszechniać swoje własne świąteczne przesłanie o zrównoważonym rozwoju

W trakcie sezonu świątecznego, marki gorączkowo rozwijają swój marketing, wykorzystując każdy kanał do przyciągnięcia uwagi konsumentów i gotówki. Ale podczas gdy wielu uważa, że osiągnęliśmy szczytową platformę - ludzki umysł nie jest w stanie poradzić sobie z większą ilością wiadomości z większej ilości kierunków - teraz jest jeszcze jeden, który należy dodać do listy: papier do pakowania.

Jest to tak proste, że dziwne, iż nie było to wcześniej robione. Przecież historia papieru opakowaniowego sięga aż do drugiego wieku p.n.e., kiedy to w starożytnych Chinach prezenty były wręczane w ozdobnych papierowych kopertach. Jednak w tym roku wiele marek zauważyło potencjał folii do pakowania prezentów jako kanału marketingowego, a także jako namacalnego wskaźnika ich trwałych wartości.

Pachnąca folia prezentowa

W zeszły weekend marka Unilever Beauty and Planet zamieściła w New York Timesie reklamę, która podwoiła się jako świetnie wyglądający papier do pakowania. Ilustracje na opakowaniu prezentowym zawierają szereg komunikatów o zrównoważonym rozwoju, takich jak "25 mln ton odpadów powstaje w okresie świątecznym", zachęcających do recyklingu i ponownego wykorzystania ich świątecznych opakowań.

W Wielkiej Brytanii detalista mody Fat Face prosi swoich klientów o zamianę papierowych toreb na zakupy na papier pakowy, dodając do nich instrukcje krojenia i składania oraz zachęcając do recyklingu. Gdzie indziej, Dunkin' Donuts wyprodukowali pachnącą folię upominkową, która pachnie miętą pieprzową i jedzeniem marki Jimmy Dean oferuje papier o zapachu kiełbasy klientom, którzy wysyłają zdjęcie siebie gotującego jeden z ich produktów.

Zrównoważone jarmarki bożonarodzeniowe

Podczas gdy święta Bożego Narodzenia dają wiele okazji do marketingowej kreatywności i zabawy - zwłaszcza jeśli jesteś fanem kiełbasy - za większością tych świątecznych kampanii kryje się podstawowe przesłanie dotyczące zrównoważonego rozwoju. Ludzie rozumieją teraz, że potrzebne są materiały nadające się do recyklingu i aktywnie poszukują papieru i opakowań, które można łatwo poddać recyklingowi lub po prostu użyć ponownie.

"Ludzie aktywnie poszukują papieru i opakowań, które mogą albo łatwo poddać recyklingowi, albo po prostu użyć ponownie".

Istnieją nawet jarmarki bożonarodzeniowe poświęcone zrównoważonym zakupom. Oprócz straganów sprzedających prezenty od etycznych marek, takich jak Awake Organics i Doc Cotton, na Pebblefestival odbywały się również rozmowy na takie tematy, jak zmniejszenie ilości odpadów świątecznej żywności oraz warsztaty, jak wykonać bezodpadowe ozdoby świąteczne.

Ponadto, London's Zero Waste Christmas Market, którego zyski są przeznaczane na projekty sadzenia drzew, oraz Sustainable Christmas Market, który wybiera swoich sprzedawców zgodnie z innowacyjnymi metodami podejścia do zrównoważonego rozwoju.

Recykling i ponowne wykorzystanie

Jednak większość prac związanych z ochroną środowiska w okresie świąt Bożego Narodzenia będzie wykonywana w naszych własnych domach, ponieważ staramy się ograniczyć ilość jednorazowych tworzyw sztucznych i materiałów nie nadających się do recyklingu. Używaj więcej kartonowych pudełek lub torebek na prezenty i zachęcaj odbiorcę do ich przechowywania i ponownego wykorzystania w przyszłym roku.

Następnie, po otwarciu prezentów, posegreguj opakowanie, zjedz indyka i zgaśnij recykling, zrelaksuj się. W przyszłym roku musisz zrobić to wszystko ponownie.

Zobacz